Evening Calm

"Aut inveniam viam aut faciam."
("I will find a way or make one.")
-Latin Proverb



Ett gott dagsverke uträttat, allt som jag planerade föll på plats och jag lyckades dessutom samtidigt ha en riktigt bra dag. Känns bra, känns som om jag inte skulle ha något att skriva om egentligen om det inte vore för att det fortfarande finns fler listor att kryssa av och om det inte vore för att jag inte kan tro att det kommer att gå lika lätt som det gjorde idag. Jag har åtminstone fått lite upprättelse och ökad tilltro till mina möjligheter i framtiden, fick besked på att min förra skola i sitt fumlande trots allt inte hade ********** mig som jag först trodde. Faktum är att jag är tillbaka till ett rätt bra utgångsläge ändå. Det känns bra. Jävligt bra.

Nu måste jag bara klara av allt annat också.

Jobb imorrn igen, och på fredag såklart, men sen ser det ut att vara lugnare på den fronten. Eller, förutom the brats from hell förstås, men annars så. Ska bli skönt att få min sömnbrist och fuckade dygnsrytm orsakat av något annat än jobb. Särskilt eftersom jag får ersätta det med något så mycket roligare, eller hur? Ja, kanske inte.

Jag svamlar.

Allt jag ville säga egentligen var att idag mår jag bra, inte så lite tack vare en person. Tack T., jag hade roligt och även om jag inte visar det så ofta så uppskattar jag att vara med dig. Och jag ville bara säga det trots att jag vet att du inte läser det här, men jag kan ju inte precis förstöra illusionen av att vi båda egentligen inte tycker om varandra, eller hur?

What's next?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0